Monday 19 December 2011

Kartiņas Nr2


Papīra sniegpārsliņas



Sen aizmirstās papīra sniegpārsliņas, labs papildinājums dāvanu dekorēšanai, logu izrotāšanai, apsveikuma kartiņu gatavošanai, eglītes rotāšanai un citiem radošiem darbiņiem. 



Nepieciešamie materiāli -
  • papīrs (balts, krāsains, ietinamais papīrs vai avīze - visāda veida var izmantot)
  • līmes zīmulīts
  • kartons vai gatavs apsveikuma kartiņas pamatiņš 




Darba gaita -
Sākuma vajaga iegūt no lapas kvadrātu. Par paraugu ņemu A4 lapu, lai vieglāk parādīt. (pārsliņa būs tik liela cik ir sākuma lapas kvadrāts).

Saloku trīsstūri pret lapas malu, lai izveidotos kvadrāts.


Lieko nogriež nost. (sanāk sākuma kvadrāts)


Pārloka vēl vienu trīstūri un vēl vienu reizi pārloka. (trīsstūra pārlocīšanas reizes ir atkarīgas no kvadrāta lieluma)



Trīsstūris nedrīkst būt pārāk biezs, jo tad grūti būs izgriezt dažādus ornamentus. Izgriež dažādās vietās ornamentus.


Atloka trīsstūri vaļā. Tāda sniegpārsliņa sanāca man.



Par cik es sniegpārsliņas gatavošu priekš apsveikuma kartiņām, tad sākuma kvadrāts man ir ļoti maziņš. Baltā papīra vietā izmantoju bēšigu, lai sniegpārsliņa kļūtu maigāka. Kad sniegpārsliņas gatavas, tās pielīmēju uz kartona pamatiņa. Tādas apsveikuma kartiņas man sanāca, vienkāršas, bet elegantas.



2 comments:

  1. Tagad zinu, ko Tu man suutiisi pa pastu!!!

    ReplyDelete
  2. Neuzminēji, šīs kartiņas domātas pie dāvaniņām stiprajam dzimumam :)

    ReplyDelete