Thursday 15 December 2011

Rokassprādzes

Rokassprādzes





Nepieciešami materiāli -

  • plastmasas pudele
  • skočs (vēlams 2 veidu parasta un platā)
  • audums vai auduma lentas, dzija
  • karstās līmes pistole
  • šķēres, papīra nazis
  • virtuves dvielīši papīra (vai cits polsterējamais materiāls)


Darba gaita -

Ar papīra nazi iezīmē uz pudeles griešanas vietu. 


Tad mēģina pa to līniju nogriezt (ja sanāk šķībi tas nekas, to pielīdzina vēlāk ar šķērēm). Par cik man ir 1l pudele un diametrs ir pārāk liels priekš manas rokas, tad es pārgriežu uz pusēm vertikāli, lai var aplim uztaisīt mazāku diametru. Abus galus salīmēju kopā ar skoču.
Platums man būs mazāks tāpēc sagriežu vēl uz pusēm gareniski.


Ar virtuves papīra dvielīšiem taisam polstererējumu. Virtuves dvielīšu vietā var izmantot citus materiālus, kas ir pieejami - salvetes, vilna, vate, sintapons utt.


Aptin apkārt ar platāku skoču, lai izlīdzinātu virsmu. Skočs ļauj rokasprādzes polsterējumu pasargāt no ūdens iedarbības.



Rokasprādze ar dziju. 
Dziju cieši piespiežot tin apkārt rokassprādzei veidojot vienmērīgu virsmu.


 Šāda man sanāca.

 Iekšpusē ielīmēju auduma lentu.



Rokasprādze ar auduma lentu.
Sākumā lentas galu pielīmē pie rokassprādzes, tad sāku tīt lentu apkārt. Kad viss ir jau notīts, pašu galu atloka un salīmē kopā. Salīmēto galu pielīmē klāt pie rokassprādzes.


 Tā izskatās pielīmētais lentas gals.


 Šāda man sanāca rokassprādze.




  Man vēl prasījās klāt kāda krāsa, tāpēc uztinu vēl vienu krāsu.



Audumu netin apkārt, bet gan pielīmē rokassprādzei uz virspuses un malas ieloka uz iekšpusi, un tas pielīmē. Lai būtu akurāta iekšpuse, tad ielīmē iekšā lentu (tāpatās kā dzijas rokassprādzei).


No comments:

Post a Comment